09128888903

24 ساعته - 7 روز هفته

sales@samcotools.com

پاسخ توسط کارشناسان فروش

قیمت قالب جدول بتنی – فروش انواع قالب فلزی جدول

قالب جدول بتنی

قالب جدول بتنی – قالب فلزی جدول

قالب‌های جدول بتنی جز دسته قالب‌های خاص بتن هستند، که ابعاد و مدل آن با توجه به نیاز مشتری و به صورت سفارشی تولید می‌شود. قالب جدول بتنی در جنس‌های مختلفی از جمله پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود. اما لازم است بدانید که پرکاربردترین نوع آن قالب فلزی جدول است. زیرا از نظر هزینه و هم از نظر سرعت تولید با صرفه‌تر است.

بلوک‌های بتنی به هم چسبیده در کنار خیابان‌ها، اتوبان‌ها و یا در کوچه‌ها به عنوان جوی آب توسط این قالب‌های فلزی تولید می‌شوند.

قالب فلزی جدول

این قطعه بتنی از ترکیب سنگدانه، سلیس، ماسه و سیمان تشکیل می‌شود و به روش‌های مختلفی می‌توان آن را تولید کرد. در ادامه به انواع روش‌های تولید جدول بتنی اشاره خواهیم کرد.

نمونه قالب فلزی جدول
نمونه قالب فلزی جدول تولید شده در کارخانه سامکو

 

نمونه قالب جدول سامکو
قالب فلزی بتن جهت بتن ریزی و تولید جدول‌های پیش‌ساخته خیابانی

 

قالب حدول سامکو
طراحی قالب جدول بتنی به سفارش مشتری – قالب کشویی جدول

 

تولید قالب جدول
قالب کشویی جدول بهترین نوع قالب برای تولید جدول‌های بتنی پیش‌ساخته

انواع قالب جدول بتنی استاندارد – قالب فلزی

قالب فلزی بتن یکی از  انواع سیستم قالب بندی است. که برای انجام تمامی قالب بندی‌ها از جمله ساخت و تولید جدول بتنی نیز طراحی و عرضه می‌شود. از انواع  قالب جدول بتنی می‌توان به : قالب کشویی، قالب کانیو و قالب پیچ و مهره‌ای جدول اشاره کرد.

قالب جدول بتنی به دلیل صاف بودن سطح آن، بتن به شکل کاملا تمیز و مرتب در آن شکل می‌گیرد. برای جلوگیری از چسبندگی سطح بتن به قالب می‌توان قالب فلزی را چرب کرد. در هنگام استفاده از قالب فلزی جدول باید به نکاتی توجه داشت. به طو مثال در فصول گرم سال باید از قرار دادن قالب فلزی در مقابل نور خورشید جلوگیری کرد. همچنین قالب‌های فلزی باید در محیط‌های خنک انبار شوند تا تغییر شکل ندهند.

 

قالب جدول کانیو
طراحی قالب جدول کانیو – تولید انواع قالب خاص فلزی در کارخانه سامکو

قالب جدول کانیو بتنی

جدول کانیو یک نوع جدول بتنی است که دارای ساختار هلالی و دایره‌ای شکل است. کاربرد ابن نوع جدول بتنی برای هدایت مسیر جریان آب و فاضلاب است. از مزیت‌های این نوع جدول بتنی اضافه شدن به عرض خیابان‌ها و حذف پل‌های نامناسب در مقابل پارکینگ و منازل است.

روش تولید جدول کانیو نیز مانند سایر جدول‌های بتنی به روش خشک و خیس انجام می‌شود.

قالب فلزی جدول
طراحی انواع قالب فلزی جدول در شرکت سامکو

 

فروش قالب جدول – قالب جدول خیابانی

امروژه می‌توان انواع جدول بتنی را با استفاده از دستگاه تولید کرد. اما

قالب جدول بتنی باید به گونه‌ای طراحی و تولید شود. تا جدول بتنی به راحتی بدون آسیب دیدگی از قالب جدا شود. قالب فلزی جدول از ورق فولاد مبارکه با ضخامت 5 میلیمتر تولید می‌شود.

اصول تولید جدول بتنی پرسی

از جدول‌های بتنی برای زیبا سازی شهرها، هدایت آب‌های سطحی معابر را به عهده دارند. به همین خاطر فرسودگی و خرابی جداول بتنی نتیجه معکوس در زیباسازی شهر خواهد داشت. رعایت اصول فنی در هنگام تولید و دقت لازم می‌تواند عمر مفید آن‌ها را افزایش دهد.

جدول‌های بتنی را می‌توان با دستگاه‌های بلوک زنی نیز تولید کرد. اما در تمام پروژه شرایط استفاده از این دستگاه‌ها وجود ندارد. نبود برق و نیاز بنداشتن به تولید انبوه شما را مجاب می‌کند تا از قالب فلزی برای تولید جدول بتنی استفاده کنید.

سوالات متداول مرتبط با قالب جدول بتن

  • قالب جدول بتنی را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

قالب‌ها جدول پیچیدگی خاصی ندارند و صرفا بحث جوشکاری و اندازه گیری است که پراهمیت است. اما خرید قالید از کارخانه‌هایی صورت گیرد که امکانات لازم برای جوشکاری با کیفیت و اندازه گیری را داشت باشد. ساخت قالب فلزی جدول از وظایف کارخانه‌های سازنده قالب بتن است.

  • کاربرد قالب فلزی جدول چیست؟

قالب فلزی جدول برای تولید انبوه جدول بتنی در پروژه‌های عمرانی است. که معمولا مورد استفاده برای شهرداری‌های هر شهر قرار می‌گیرد.

  • قیمت قالب فلزی جدول چقدر است؟

قیمت قالب فلزی جدول به صورت کیلویی محاسبه می‌شود. با در نظر گرفتن قیمت روز قالب فلزی و وزن قالب جدول درخواستی قیمت محاسبه می‌شود. در اصل قیمت قالب جدول را قیمت ورق آهن تایین می‌کند.

  • آیا ساخت قالب جدول به صورت دستی امکان پذیر است؟

یک فرد مبتدی محدودیت زیادی از نظر امکانات دارد و تخصص لازم را در زمینه جوشکاری و برشکاری ندارد. نیاز به ابزارهای تخصصی و همچنین مهارت و تجربه کافی باعث شده است تا تعداد محدودی از کارخانه و شرکت‌ها توانایی تولید قالب فلزی جدول را داشته باشند.

جمع بندی

این نوع قالب بتن برای ایجاد جدول بتنی پیش‌ساخته استفاده می‌شود.

موارد استفاده آن برای بتن ریزی جدول بتنی پیاده‌روها، معابر و جاده‌ها است. جدول‌های پیش‌ساخته معمولا در جاده‌ها و برای ایجاد مانع بین مناطق مختلف و کنترل جریان آب استفاده می‌شوند.

قالب‌ مورد استفاده برای تولید جدول بتنی از فولاد ساخته‌ می‌شود. پس از ارسال ابعاد درخواستی قیمت قالب فلزی جدول به صورت کیلوئی محاسبه می‌شود.

مهندس میری
کارشناس فروش
0912-8888903
sales@samcotools.com

سامکو
مهندس فرید میری