09128888903

24 ساعته - 7 روز هفته

sales@samcotools.com

پاسخ توسط کارشناسان فروش

قالب فلاور باکس و نیمکت بتنی

قالب فلزی نیمکت

طراحی و تولید قالب نیمکت و باکس بتنی

نیمکت بتنی و باکس‌های بتنی با تنوع طرح بیشترین مصرف را در پارک، محوطه‌های تفریحی، باغ‌های شخصی و … دارد. این محصول به زیبایی محوطه کمک بسیاری می‌کند. همچنین می‌تواند شرایط استراحت بازدیدکنندگان را تا حدود زیادی محیا کند.

نیمکت‌های بتنی و بتن اکسپوز مزیت‌های زیاد دارد. به عنوان مبلمان شهری در فضاهای عمومی از آن استفاده می‌شود. که این مبلمان متناسب با آب و هوای هر شهر انتخاب می‌شود. صندلی‌های چوبی، فلزی، سنگی و بتنی مواردی هستند که از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این میان بتن قابلیت‌های منحصر به‌فردی نسبت به جنس‌های مختلف دیگر دارد.

نیمکت بتنی
تولید نیمکت بتنی با قالب‌های خاص فلزی

 

قالب فلزی نیمکت بتنی
تولید انواع قالب قطعات پیش‌ساخته بتنی در کارخانه سامکو

 

تولید قالب فلزی نیمکت پیش‌ساخته

پس از ارائه طرح قطعه بتنی پیش‌ساخته، کارخانه قالب سازی نقشه قالب فلزی را طراحی می‌کند. در این نقشه تمامی جزئیات و صخمات ورق قالب با توجه دفعات بتن‌ریزی در نظر گرفته می‌شود. کارشناسان و مهندسان سامکو با توجه به تجربیات آسان‌ترین و بهترین روش را برای مونتاژ قالب فلزی در نظر می‌گیرند.

استفاده از نوع اتصالات قالب‌بندی و آسانی نصب و باز کردن قالب سازه بتنی به مهارت و تجربه مهندسان کارخانه قالب سازی مرتبط است. همچنین استفاده از ورق باکیفیت با ضخامت مناسب، در کیفیت سطح قطعه بتنی

 

نقشه قالب فلزی نیمکت بتنی
قالب نیمکت بتنی پیش‌ساخته

مراحل تولید نیمکت بتنی

پس از طراحی و تولید قالب‌های فلزی بتن، بتن را که مخلوطی از آب و سیمان است درون قالب می‌ریزند. درو قالب میلگرد گذاری می‌شود تا به اصطلاح بتن مسلح شود و نیروی کششی آن افزایش یابد. همچنین استحکام آن بالا می‌رود تا در برابر سرما، گرما و وزن زیاد مقاوم باشد. یکی از تفاوت‌های مهم مسلح بودن این قطعه است.

 

قالب نیمکت پیش‌ساخته
تولید قالب نیمکت بتنی در کارخانه سامکو
فلاور باکس بتنی
تولید انواع قالب فلاور باکس بتنی

 

طراحی و تولید انواع قالب‌های فلاور باکس بتنی

باکس بتنی در محوطه سازی فضاهای باز کاربرد بالایی دارد. گلدان‌های بتنی با ابعاد کوچک در حاشیه اتوبان‌ها برای ایجاد دیوار سبز طبیعی بیشترین کاربرد را دارد. فلاورباکس‌های بتنی در نسبت به انواع چوبی و فایبر گلای دارای مقاومت بیشتری هستند. گلدان‌های بتنی در مقایسه با انواع دیگر در شرایط جوی مختلف دارای استحکام و طول عمر بالاتری است.

از جمله مزایای باکس‌های بتنی، مقاومت بالا، تنوع در طرح و اندازه، قابل استفاده در محل‌های پر رفت و آمد است.

 

طراحی و تولید انواع قالب باکس بتنی
طراحی و تولید انواع قالب فلزی باکس بتنی

 

مهندس میری
کارشناس فروش
0912-8888903
sales@samcotools.com

سامکو
مهندس فرید میری