09128888903

24 ساعته - 7 روز هفته

sales@samcotools.com

پاسخ توسط کارشناسان فروش

پروژه مدرسه امام خمینی – قم

پروژه پلکان مدرسه امام خمینی در شهر قم

پروژه ساخت مدرسه امام خمینی (ره)، از تابستان سال ۱۴۰۱ استارت خورد و هم‌اکنون در حال تحکیم‌سازی گود است. این پروژه که محل اجرایی شدن آن، چهارراه شهدا، جنب حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) است، از جمله پروژه‌هایی است که شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی مسئولیت انجام آن را بر عهده گرفته است. مسئولیت نظارت و مشاوره اجرای این پروژه نیز بر عهده مهندسان مشاور معمار شهرسازی آستان قدس رضوی است.

اجرای پلکان داربستی سامکو در پروژه مدرسه امام خمینی

جهت سهولت تردد افراد، دسترسی سریع و ایمن‌تر به گود از این سیستم دسترسی استفاده گردید. پلکان داربستی به ارتفاع 20 متر از نوع 8 پایه اجرا شد. سازه فلزی راه‌پله سامکو توسط 10 المان نصب به سازه به دیواره‌های گود متصل گردید.

در این سیستم از پلکان شمشیری ( پله‌های یکپارچه و متصل بهم) استفاده می‌شود و دیگر نیاز به نصب تک به تک کف پله‌ها مانند سیستم سنتی نیست. امکان اجرای این سیستم دسترسی برای تمامی سازه‌ها اعم از فلزی و بتنی وجود دارد. در گودهای بدون نیلینگ نیز قادر به اجرا خواهیم بود.

برای برآورد هزینه تنها نیاز به میزان عمق گود و یا ارتفاع سازه هست. با در اختیار گذاشتن این اطلاعات می‌توانید پیش‌فاکتور و قیمت را از مجموعه سامکو دریافت کنید.

 

پلکان داربستی سامکو در پروژه شهر قم
استفاده از پلکان داربستی سامکو در پروژه شهر قم

 

مهندس میری
کارشناس فروش
0912-8888903
sales@samcotools.com

سامکو
مهندس فرید میری